Picknick på Norra

Tjenamors, här vaknas det pizza för tillfället. Jag har redan ätit men christian som slutade sent var superhungrig och ingen orkade laga mat så det var bara att lyfta luren och vips så stod middagen på bordet i form av en Biteline-pizza!. Finurligt med hemkörning, borde finnas i andra varaianter oxå, typ städning och diskning ;)

Idag har i alla fall jag, svärmor, sigge och christian varit upp till Norra Berget på en liten picknick. Där mumsade vi mina falska potatisbakelser och drack kaffe medans vi kollade på utsikten. Supermysigt, mer sånt där!
Sedan var det dags för C att åka på jobbet så jag och sigge for ut till timrå och gick en långpromenad med mormor och vovven Scott. Idag har det ju varit kanonväder så jag har inte velat vara inne en endaste minut!!

Efter promenaden gick vi in på coop och handlade med oss hamburgare och bröd, sedan for vi iväg till kovland och lagade mat. Lagomt till middagen dök även syster, love och chrille upp för lite käk. Till efterrätt blev det cocosbollar innan det var dags för mig och Sigge att åka och hämta hem pappsen igen.
En trött liten plutt somnade så fort vi kom hem, härligt med lite TV tid. Nu ska jag nog tigga en pizzabit innan gubben har vräkt i sig allt själv.



Fika på Norra


Ett fint litet höstträd på berget, äntligen höst!


Mys med farmor


Fin utsikt över Sundsvalls stad (dock dålig bild knäpp av mig)


Telefonnörd





En puss av mormor


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0