30 tulpaner...

Kom min kära sambo hem med idag! Jätteglad blev jag såklart, behövde lite uppmuntran i dessa sopp-tider ;-)









Nu har vi nyss kollat på lyxfällan och ska fortsätta se på trean, det börjar en film där nu. Plutten somnade strax efter sju ikväll efter 5 minuters protest. Duktig pojke, hoppas han fortsätter med detta. Annars så har det varit full rulle på Sigge hela dagen. Han klättrar omkring på allt som kommer i hans väg så jag far och flyger för att hinna ta emot honom innan han ramlar.


Nåväl, nu ska jag se på filmen. Adjöss!


Ps, denna dag har även den gått problemfritt. Förutom när C satt och smaskade på en chokladkaka framför ögonen på mig... snällt, näe! Men jag höll mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0