9.00

Ja och Sie sov till kl 09 idag, vilket var riktigt skönt! Ja var upp vid sex och jorde välling och bytte bajsblöja men sedan somnade vi om igen. Sige är så o på mogonen och jag brukar oftast vakna av att han gosar in sitt huvud i min hals eller kind för då vet hsan att jag vaknar. Han sover ju i sin säng hela nätterna men när han får sin välling så brukar jag ge den i vår säng så han vår mysa lite där. Han vaknade inte en enda gång inatt då han somnade själv igår och utan napp!


Idag har vi inget på schemat. Åker nog ut med mormor till dem eftersom C har bilen och det är så tråkigt att vara här hemma hela dagen. En promenad ute på landet blir perfekt idag.






Sigge grejar vid bordet


Nu tror jag lilleplutt är trött igen så jag ska förflytta oss till sängen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0