Dag 2 slut.

Härligt, då har jag nu klarat av de 2 första dagarna utan problem! Dag 3 däremot, har jag hört ska vara jobbig. Vi får se hur det blir. Nu sitter jag och väntar på att en halv cappuchino-shake ska bli kall i frysen, sen ska jag dricka den med isbitar. Den smakar säkert skunk, jag gillar inte ens cappuchino. Det konstiga är att jag bara har ätit 2 påsar idag (delat på 4ggr) och nu har jag problem att få i mig den sista. Men jag måste ju, jag orkar inte ta en hel men jag dricker en halva nu så sparar jag tills imorgon. Hoppas det inte gör något. Längar tills måndag och första vägningen så man får se nåt resultat!

Siggeplutt och Christian var bort till farfar och åt middag förut. Jag blev kvar hemma, skönt med lite ensamtid. Tyvärr somnade jag som en stock så fort det blev tyst här hemma så nu får jag nog problem att somna ikväll.
När C och S kom hem så sov Sigge men vaknade igen när vi skulle ta av honom ytterkläderna. Vi försökte få honom att somna om men han vägrade så han fick komma upp en stund. Nu kl 22 somnade han efter att ha legat och skrikit en halvtimme. Skönt, tänk att han somnade själv. Helt otroligt!

Tänkte visa några bilder men tyvärr funkar det inte nu så jag går och borstar tänderna istället. Gokväll!





Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas på bra resultat :) Men man rasar väl i vikt i början med sånt där kan jag tro! :) Testade en gång för längesen, med sånt man köper på affärn... naturdiet, eller nåt... tror jag gick ner 3 kg på en vecka

2009-02-04 @ 23:45:35
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0