Dan för dan...

Imorgon så sätter jag igång! Jag är väldigt laddad just nu och har förberett mig på den värsta veckan ever då kroppen ska ställa om sig. Jag tänker att det är ju bara en kort tid av mitt liv och därför måste jag nu vara duktig.
Idag var jag på mitt första möte med min konsulent. Vi gick igenom en del och det första gruppmötet skulle vara nästa måndag istället för ikväll, det blev uppskjutet. Skönt för min del som hade en sån huvudvärk nu i eftermiddags och var jättetrött efter den jobbiga natten som var. Jag fick med mig alla olika smaker på både soppa och shake hem, ska bli intressant imorgon när jag får reda på hur de smakar, inte allt för illa får vi hoppas....!

C han mår väl en anings bättre men har legat utslagen hela dagen. Jag och Sigge har skytt hemmet som pesten då jag verkligen inte vill bli smittad. C får hålla sig på ett bra avstånd! ;-)


Goda semlor till sången



Ingen mat går i men grädde däremot....


Lillpruppen har nästan nyss somnat. Han är så himla gnällig och mammig. Får han inte vara  min famn så tjuter han rätt ut! Sackars liten, hoppas det blir bättre nu i veckan. Han är superduktig på att gå och dra upp sig nu och måste därför visa en rolig film som jag fimade nu i eftermiddags. Sigge fick tag i Lykkes babygym och tog sig en liten promenad. Babyrullator kan man oxå kalla det:



Det tar en sån otrolig lång tid att ladda upp så jag visar er klippet imorgon. Måste passa på att sova nu!


Godnatt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0