God morgon

Imorse vaknade Sigge 07.30 i samband med att pappa klev upp. Så efter han ätit sin välling och inte vill sova mer så fick han vara uppe med pappsen. Själv lå ja kvar och gonade mig i sängen en timme till tills C var tvungen att åka.
Idag har vi inte så värst mycket på schemat. Vi ska till kyrkis vid 13-tiden och sen har vi visning av vår lght i eftermiddag. Egentligen skulle jag behöva köpa färg till min möbel som jag köpte häromveckan på loppis men jag har ingen bil idag så kanske jag kan göra det imorgon istället.

Plutten har nu nyss somnat om och jag ska strax ta och städa här hemma så att det är fint tills ikväll. Grejen är ju den att det spelar egentligen ingen roll hur mycket man städar för det ligger ju leksaker överallt ändå men huvudsaken är att det är rent!

Ikväll tänkte jag gå och simma men dom stängde visst halv sju ikväll vilket blir för tidigt eftersom C kommer hem halv sex. Jag får nog ta och försöka mig på cyklarna på XV istället.

Jag tänkte att jag skulle visa er en liten film från igårkväll, se vad duktig pojke:
ursäkte om det blev lite mörkt...


Jag måste verkligen har varit snäll den sista tiden för igår kom C hem och skämde bort mig med  30 nya tulpaner! Eftersom jag inte kan äta något nu så blir man ju extra glad över att bli uppvaktad med fina färska blommor istället. Mycket bättre än en godispåse, en väldigt härlig och hälsosam ny vana kanske? Då menar jag inte att C måste komma hem med blommor varje dag utan att jag kan köpa och unna mig själv istället för gotta. Dom håller ju lite längre oxå och man blir inte tjock, bra va? =)


Dags för påklädning!

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

ha en bra onsdag :)







BEHÖVER DU HJÄLP MED EN SNYGG BLOGG-DESIGN? KLICKA DÅ IN PÅ MIN BLOGG

2009-02-11 @ 13:03:06
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0