Magsjuka!

Åh, jag blir tokig!! Inatt var Sigge ledsen hela natten, han gallskrek 1 gång i timmen typ och var jättesvår att trösta. Han måste ha haft ont i magen för han kved och såg riktigt lidande ut. Mitt i allt bebisgråt så klagar Christian på att han mår illa och det känns som om han ska spy... Helt rätt! Runt 06 imorse hör jag hur han går upp och duschar och sedan kastar sig mot toaletten och tokkräks!! Faan, denna J%¤/((!!A MAGSJUKA, när ska den sluta!!
Jag hoppas verkligen att jag klarar mig nu när jag ska börja med XV imorgon... åh, typiskt! Jag har aldrig haft magsjuka och skulle inte vilja prova heller så idag måste jag fly hemmet. Det kan iof vara något han ätit men jag har ju ätit samma saker...hmm räkor... C åt typ 8st och jag kanske 30st så då borde ju jag vara sämre.....

 13.30, babysång

15.30 första mötet med konsulenten på XV

18.45 mitt första gruppmöte, spännande!

Sigge håller på att tränar sig hela tiden på att dra upp sig och sedan sätta sig ner igen. Han tror att han kan mer än vad han kan för ofta så släpper han bara och då ramlar han ju. Idag ser det inte ut att vara ett dugg fel på honom, frisk och kry...kontigt, man vill ju inte riskera smitta någon ifall Sigge är dålig.

Nu ska jag se om han behagar äta lite gröt. Hade hej!



Kommentarer
Postat av: Carina Edström

Har du aldrig haft magsjuka?! Oj, oj, oj. Isåfall så har du haft tur!

2009-02-02 @ 10:12:07
URL: http://carouschka.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilken snygg design!!



Fy f-n för magsjuka! Det var sådär det började med Evelina också. Hon vägrade att äta eller dricka välling.



Ett tips, ge Sigge vätskersättning. Men du kanske redan har fixa det? Är super viktigt att de får i sig vätska när de har magsjuka. Även om han bara har diarré.



Hoppas du klarar dig från magsjukan!

2009-02-02 @ 11:28:13
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0