Ont igen

dumma förkylning, imorse när jag vaknade så har jag till min besvikelse fått ont igen. Inte alls samma huvuvärk men jag har ont i bihålorna ovanför kärkarna så det trycker på tänderna, inte kul... Jag som tänkte hoppa på helfarten idag då jag mådde så bra igår men då avvaktar jag ett tag till.

Idag har jag som önskemål att få äta tacos som the last suburb men då ville visst Sigges farmor bjuda på mat, vi får se hur det mås lite senare idag. Ska försöka vila senare när C kommer hem från träningen. Sigge har hållt mig vaken inatt så jag är lite trött idag.

Har jag berättat hur duktig Sigge blivit? Han kan nu peka på lampan och säga "APPA" =Lampa. Sen säger han ju Ma-ma da-da pa-pa som alla andra barn men det vet han ju inte om, att han säger mamma alltså. Det är ju bara stavelser som han lär sig, jag tycker inte det räknas förrän han vet att jag är mamma och christian är pappa och han säger det då. Så står det i barnböckerna i alla fall, att de flesta tror att de säger mamma då de egentligen bara lär sig nya stavelser.

Nåväl, nu måste jag rädda Sigge om klattrat upp i babysitter och kommer inte ner. Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Ida ♥

ja oj, det var dyrt.. för dyr för mig iaf.... får nog bli det vanliga hederliga sättet för mig. sallad och motion HAHA.

2009-02-28 @ 10:38:37
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0