TrÖÖÖtt!

Det stod en liten kille i spjälsängen inatt och vinkade å tjoade för fullt. Han var klarvaken 2 timmar inatt efter att ha fått välling. Jag kunde inte somna om när han stod där och pratade, vinkade och tuggade på spjälsängen. Jag var tvungen att titta och skratta åt honom för att han lät och såg så kul ut. När jag lagt ner honom några ggr så somnade han om tillslut.

C han jobbar idag och imorgon jobbar jag. Ska bli SKITKUL! Jag var helt inställd på att jobba nu i 3 månader men så helt plötsligt fick C jobb med start direkt, 100%! Jag som redan har sagt till att jag vill jobba fram till första juni... hmm, hoppas att det går att lösa på nåt sett. Kanske jag kan jobba nån dag i veckan bara. Det känns lättare att skaffa barnvakt då än varje dag i 3 mån... det vill jag inte heller, han är så liten och dagis vill vi inte sätta honom på förrän han är MINST 1,5 år... TRåkigt när man ställt in sig på jobb, jag har lite tillbakalängtan efter arbete och jobbarkompisar nu. Nåja, kanske C kan va hemma i höst då dom har lite mindre att göra på hans jobb, HOPPAS!



Lillbubbas sover lite upp och ner


Nu ska jag dricka frukost + the, har lite ont i halsen fasktiskt!



Kommentarer
Postat av: pernilla lemon

hej vad stor han blivitjag saknar honom vad kul att broder fått jobb hoppas att ni mår bra har lite dåligt samvete för att vi inte uppvaktat dig än hoppas ni mår bra hälsningar pillan

2009-02-06 @ 11:56:47
Postat av: Malin

Nä, tyvärr så har inte jag heller ngn bil idag :-( Men vi kanske kan åka och bada ngn annan dag ist?

2009-02-06 @ 12:00:44
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0