Trötta killar

Båda mina killar sover. Ja pappan i huset somnade redan runt 18 och sonen strax innan 20 så jag är alltså helt ensam om att vara vaken. Jag har varit in och knackat på Christian några ggr men han vill visst sova så då får han göra det. Dom har visst haft väldigt mycket att göra på jobbet nu, sommarens möbler m.m är  på ingång så han har mest bara burit sa han, ja det blir man ju trött av!

Själv hann jag med en liten powernap hemma hos mamma och pappa förut. Mamma höll på att spackla i allrummet (dom ska göra om den till matsal nu när vi blivit en sån stor familj) och Sigge ville sålart vara med och hjälpa till (läs klättra/smaka på allt) så jag passade på..... Han är verkligen överallt vår lilla gosse. Häromdagen då jag skurade golven och vände ryggen till så var han snabbt upp på skurhinken, stoppade ner händerna och smakade på skurvattnet.  Senare samma dag hittade jag honom i badrummet med toalettborsten i högsta hugg! Jag hoppas för all del att han inte hann smaka på den men jag tvättade snabbt händerna på honom. Han är så snabb!! Visserligen är det nyttigt för barn att få  sig massa baciller för att bygga upp ett immunförsvar men toalettborsten ser jag helst att han låter bli. Numera är den dörren ALLTID stängt, hua hemska tanke!


Jag trodde att jag och C skulle ha lite movie-time nu men så blidde det visst inte. Istället får jag nog kolla på Lets Dance då. Imorgon kl 10 så ska jag på mitt första body pump pass på flera år, ska bli jätteroligt! Var och simmade 50 längder igår oxå så idag har jag varit lite mör, jag hoppas det är bättre till imorgon. Kul att man är igång med träningen, jag mår superbra!

Nåväl, jag ska visa er några bilder från dagarna som varit:

Sigge hittade en fin nalle på IKEA


Tårtmössan gillade han


Fruktmössan däremot var ingen hit


Virvelvinden Sigge har gått igenom vardagsrummet


Fin pojke





Rotar i mormors lådor


Dags att göra annat, njuta av ensamheten vill säga ;-) Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0