Bättre!

Sigge är bättre i magen....
Tyvärr så luktar det fortfarande GIFT om hans avföring så det är ett helvete här hemma att måsta gå omkring i det oset, uscha!"


Jag är sugen att åka och bada med Sigge idag, fick för mig att det är varmbad i matfort idag. Måste kolla upp. Annars är det inte mycket som händer en sån här kall dag (-21), kanske blir det bio för mig ikväll...igen, jag vet, men det är så många bra filmer som går nu och jag fick ju en biobiljett i present =)

Igår var jag ut till Birsta och köpte lite grejor till mig själv för presentkorten jag fick. Alltid roligt att shoppa lite till sig själv, numera så blir det bara massa kläder till Sigge men han som redan har så himla mycket kläder, hans presentkort väntar jag med. Bättre att köpa till våren så att han hinner använda allt som ligger i hans hyllor.



Nä nu ska jag klä på mig innan Christians kompis kommer. Hej svej!



En målning som jag "gjort" i min telefon

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det tråkigt med denna kyla!

Ja, det är väl lördagar och söndagar de har familjebad i matfors :-)

Ska ni dit imorgon?

2009-01-16 @ 14:49:50
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0