Bort med julen!

Här hemma håller vi på att städa bort julen för fullt! Det är därför man ska ta fram julgrejorna tidigt i december bara för att efter jul och nyår så vill man inte se en endaste tomte till. Tänkte att jag kanske skulle ha kvar allt en vecka till tills min födelsedag men jag är så less på allt pynt. Sigge river i det oxå, nä bort får det gå.

Jag har nyss vaknat efter min sovstund. Jag sov lite dåligt inatt och kände att jag behövde en liten återhämtning. Vi har varit hos mormor och morfar i morse och syster hade det så kyligt i bilen (fel på termostaten) så jag blev så frusen! Jätteskönt att krypa ner i sängen å värma sig...

Nu nu ska jag packa ihop tomtarna (granen åkte ut efter jul) och sedan skriva en inköpslista till dagens middag. Det får bli fylld fläskfile med potatisgratäng, vi är sjukt sugna på det. MUMS! Potatisgratäng åt jag nog senastt i somras.


Nä dags att fortsätta, hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0