En gång för alla!

Nu har jag bestämt mig! På måndag så går jag med i Xtravagansas viktklubb, nu ska jag ner i vikt! Jag är så less på alla dessa matmetoder som jag lessnar på efter en månad, nu gör jag detta en gång för alla. Man ser snabba resultat och får ett träningskort på köpet plus att man får hjälp från personal att hålla vikten i ett år, lära sig äta rätt. På måndag då jäklar, jag är superladdad! Om nån är sugen att överta mitt abbonemang från Viktklubb.se så är det bara att höra av sig
;-)


Sigge liten har åkt på feber. Kollade nyss tempen och den låg nu på 38.8 och har därmed stigit litegrann under dagen. Jag tror att det är nya tänder-feber... eller jag hoppas på det så att han inte att han åkt på Christians förkylning, den var hemsk!
Idag sov Sigge 2 timmar ute i sparklådan efter vår promenad, han var alldeles varm å go när han vaknade, han sov så gott! Han skulle nog ha sovit ännu längre om inte jag hade varit där och pillat honom i ansiktet. Ja, man blir ju orolig när han sover så länge och har feber, ute dessutom.Jag var ju tvungen att känna så han levde och då vaknade han visst. Termometern visade endast -2 vilket var ett perfekt väder att sova ute i.


Nu väntar vi på att vår lilla herre i huset ska somna, sen ska jag och C se på film och mysa. Ta igen lite tid som vi missat. So long, långkallsong!



Sigge dissikerar mitt ansikte


underbara unge


Klättrar över mamma


äter äpple i mormors knä, hos gammel-mormor och gammel-morfar


blodpudding är smaskens!


sjuk men glad ändå!




Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du lyckas med xtravaganza! :) hört att det är rätt dyrt dock? Men kanske värt!

2009-01-29 @ 21:04:56
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Karin

nu ligger din design uppe på min sida...

2009-02-01 @ 01:00:49
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Ida ♥

Hej! Min sambos pappa körde med Xtravagansa och gick ner lite över 20 kilo på typ 10 veckor, men han hade ganska mkt att ta av dock. Men så snabbt kan de gå :) Hur mkt kostar det?



lova att uppdatera hur det går/gick! Är så nyfiken!! // Ida

2009-02-01 @ 21:22:03
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0