Feberfri?

Inatt har Sigge ålat omkring som en tok i sängen, inte mycket sömn här inte! Igår när febern var så hög var han rätt så orolig så han fick sova bredvid mig i sängen istället. Kändes lättare så, då kunde jag lätt stoppa in nappen och lägga på honom filten ifall han sparkat av sig den. Eftersom febern var så hög så fick han ha en tunn filt på sig istället för sitt tjocka duntäcke. Tyvärr sover ingen av oss bra då han sover i vår säng. Han vaknar till så fort jag rör mig och inatt har han jämrat sig och ålat omkring som aldrig förr. Stackars liten pojke!

I alla fall så vaknade han till nu kl 05.45 imorse så jag tog en snabb temp då i samband med blöjbytet och då låg tempen på 37.7 så förhoppningsvis är den borta till nästa gång. Nu är lillen trött så vi ska lägga oss igen. Senare ska vi bara tvätta och gå en sväng ner på stan.

Ikväll är jag bjuden till Kristina på middag och vin. Man måste ju passa på att gotta sig nu när det blir allvar på måndag med endast xtravanzas soppa som matintag. Härligt, jag är laddad!


Hej svej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0