Febrig sambo

Stackars C har nästan 39 graders feber! Jag hoppas att jag och Sigge INTE blir smittade. Jag har försökt att hålla mig borta idag genom att åka en sväng på öppna förskolan och sedan ut på IKEA en sväng, gjorde några småfynd på Design Torget som ska stänga 75% det var ju kanon det. Synd att det mesta var slut..... Innan vi for hem så gjorde vi ett stopp hos mamma och pappa oxå och fikade semlor och sigge tog sin nap - den enda idag! Han var alltså vaken ända fram till 15 idag men var så trött och vägrade sova i vagnen. I bilen somade han såklart och sov sedan färdigt i mormor och morfars säng. Jag passade själv på att ta mig en liten lur på soffan, så himla skönt!

Nu måste vi ta och fixa nåt käk här hemma och eftersom C inte är speciellt sugen på något och jag orkar inte laga nåt så tror jag vi ska lyxa till det med en coffe house-sub, åh så gott! Nåväl, imorgon blir det kyrkis med E och M, trevligt, idag hann vi bara vara där i ca 45 minuter eftersom mäklaren tog sån tid på sig här imorse....

Sigge äter som vanligt nu igen, skönt då kan vi pusta ut. Trodde hans mage skulle kollapsa efter all gröt och välling. Han orkar dock inte en hel stor burk längre utan nöjer sig med en halv. Det gör ju inget bara han äter nåt annat än gröt.




Fika med Lina




Jaja, gokväll!



Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken tid ska vi träffas imorgon? Eve så åker jag med Pålle bort till dig eller så går jag. Beror på när vi ska gå.



Nu är det Evelina som matvägrar. Förmodligen så är det ngt som spökar med magen!? Hon har varit grinig i två dagar nu. Hoppas dock att hon mår bättre imorgon :-)

2009-01-20 @ 19:09:59
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hoppas att det är en magbacill, bättre det än att hon ska tjura med maten, haha

Fast hon har ätit lite mat idag, men inte alls så mkt som hon brukar göra.

Kan ju även bara vara hennes tänder som gör ont. Är ju två till som är på väg igenom tandköttet.

Det gör nog ganska så ont. De små får stå ut med mycket.



Jag hör av mig imorgon och berättar hur det blir :-)



2009-01-20 @ 22:01:02
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0