Hela natten...

...sov Sigge inatt! Inte ett enda uppvak. Själv vaknade jag kl 05 ch kunde INTE somna om. Man är så inställd på nappinstoppning runt 04-05-snåret så jag vaknar av mig själv, haha. TYpiskt, nu är jag trött bara för det. man blir aldrig nöjd!

C är fortfarande väldigt dålig, han har legat och hostat hela natten. Han skulle ha haft lite hostmedecin stackarn.


Idag ska vi på kyrkis, blir kul för sigge att träffa barnen. Själv är jag sugen att åka och bada så det kanske man ska göra imorgon. Får höra om syster eller Malin vill följa med. Nu ska jag klä på gossebarnet som sitter och babblar nedanför soffan.



Sigge ringer runt till vänner



Happy onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0