Nu så!

Nu har även jag gått i min systers fotspår och blivit medlem på viktklubb.se. Där får man äta allt och man ser sina resyltat i diagram m.m plus att man får hjälp med menyer m.m. Min start går på måndag eftersom jag ska ha en kompis sovandes här i helgen och då kommer vi såklart att äta och dricka massa gotta. Men måndag, då jäklar!

Det är så himla tråkigt här hemma just nu. Båda killarna sover! Sigge han somnade i bilen på väg hem från badet (12.30) och nu är kl 14.36 och han sover fortfarande. C han är fortfarande helt utslagen så han får man inte heller mycket sällskap av. Jag hoppas att inte jag och Sigge blir smittade för C har verkligen åkt på en dunderförkylning, det måste vara influensa eller något.

Nu har Sigges ena framtand kommit fram oxå, uppe alltså. Han kommer att bli så fin med fler tänder! Det har nog varit lite besvärligt att få fram dem (det ser ut som om det är hörntänder på väg oxå) för han har ju sovit så dåligt och varit endel kinkig.
Sigge har även börjat med en ny grej, nämligen att dra sig i det vänsta örat hela tiden. Först funderade jag på om han kanske har ont i örat (jag själv var ett öronbarn) men då borde han ju skrika och vara ledsen? Förhoppningsvis så är det bara en ny grej han har fått för sig.



Världens finaste Sigge











Nä nu är det nån som sitter och bajjar här nedanför, dags för blöjbyte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, vilken sötis!



Vi mår mycket bättre idag.

Evelina har ätit jätte bra och hon har inte varit lika gring idag.

Jag tror dock att vi stannar hemma imorgon så att vi blir riktigt pigga.

Måste ju orka med lördagens partay ;-)



Hoppas ni får en bra fredag.

Vi kanske ses i dimman på lördag, haha

2009-01-22 @ 22:16:34
Postat av: Malin

Mitt namn försvann tydligen. Men det var jag som skrev kommentaren ovanför :-)

2009-01-22 @ 22:17:57
URL: http://majjjsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad söt han är lilla klimpen!! :)



Har också varit medlem på viktklubb! Funkar bra!! Men i slutet körde jag mer åt GI-hållet, men det var ändå bra att kunna se hur mycket man ätit... Åt kanske 12-15 % kolhydrater istället för 50 eller vad det är enl dem!

2009-01-24 @ 00:57:56
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0