Sömnlös natt

Igår kväll vägrade Sigge att somna. Han var vaken från 16-23.20 innan han äntligen gav med sig. Jag gick hem från Kristina vid 23-tiden för att hjälpa C med en skrikig unge men på vägen hem så hade han äntligen somnat... Sen höll det på så hela natten, han vaknade och skrek helt förtvivlat 1 gång i timmen och vid 03-tiden var det värst! Vi försökte först få kontakt med honom men han var helt okontaktbar, han bara gallskrek rätt ut!

Jag tror att stackarn har jätteont när hans framtänder håller på att bryta igenom för han stoppar händerna i munnen medans han skrker. C gick upp och gjorde välling och tillslut så lugnade han ner sig men vaknade 2 timmar senare och samma visa var igång igen. Han har ingen feber i alla fall för tempen ligger på 37,5 men han fick en alvedon inatt ändå, kanske hjälper det mot det onda...

Igår kväll var jag som sagt hos min kompis Kristina och åt god skinkpaj och drack vin. Vi hade tankarna på att gå ner på stan en sväng men när klockan närmade sig 23 så var vi för trötta och samtidigt ringde C och var förtvivlad över Sigge så då gick jag hem och sov istället. Kristina ville att jag skulle följa med ut idag istället men jag tror inte jag har nån lust. Brorsan plus familj kommer hit och äter ikväll och sen blir det kanske bara en film ikväll.Känner mig för trött för att gå ut och festa.




Nä nu ska jag vila lite innan plutten vaknar och vill ha lunch! Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0