Trött

Oj, vad jag är trött idag, det sitter fortfarande i sen nyårsfesten... Det blev en sen kväll med mycket gott att både äta och dricka och visst, det tar sin tid att återhämta sig. Speciellt när man har en liten som inte sover så väl om natten. Men, inatt däremot så sov Sigge hela natten utan varken skrik eller mat men jag var ändå tvungen att stoppa in nappen några ggr och då hinner man inte riktigt få den sömn som behövs efter en utekväll.

Idag har jag och Sigge varit in på stan och fikat med några kompisar som var på väg hemöver igen. Det dröjer nog innan vi ses nästa gång, men jag ska väl ta mig i kragen och åka och hälsa på själv!
I eftermiddag så gick vi hem till syster och fikade, sigge sov mestadels av tiden men behagade att vakna precis när det var dags att gå hem.

Han är så rolig nu lillen, han gungar för fullt (mest i sängen där han får bra med fäste), det ser väldigt kul ut. Vad roligt när han börjar krypa! Jag har köpt ett par kryp-strumbyxor åt honom med gummi på knäna för att han inte ska glida på golvet. Nu ligger han och sover en väldigt sen eftermiddagsnap men sover han inte nu så somnar han för tidigt för att kunna sova hela natten.

Nä dags att skriva inköpslista, så fort C slutar jobba så bär det av till affären för att fylla på i skafferiet. Tack, å hej!



Våran lilla Sigge-DJ....




....Eller är det kanske vår Super Mario Bros?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0