Sigge 1 år!

Hipp hipp hurra för idag fyller våran lilla plutt 1 år! Till helgen kommer släkten och kompisarna och äter tårta och firar. Tyvärr kan jag inte lägga in bilder för vi har inget internet i 2-4 veckor men jag ska fota på kalaset och visa sedaN.

Inatt sov vi första natten i nya lägenheten. Sigge sov rätt oroligt när det blev ett nytt ställe igen... men snart så känner han sig hemma igen. Nästa vecka så ska vi måla hans rum oxå så förhoppningsvis blir nätterna lite bättre framöver.


Nu ska jag köpa present. hej svej!

Kommentarer
Postat av: Ida ♥

GRATTIS sigge!!

2009-05-14 @ 16:40:29
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis Sigge 1år!! Hoppas du får en fin födelsedag :-)

Vi ses på söndag!



Kramar från Evelina med fam



2009-05-14 @ 18:05:53
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Grattis Grattis lilla gosegrisen!

Du får massor med packet på lördag av släkten. Puss och kram Mormor och Morfar...

2009-05-14 @ 22:13:13
Postat av: nea

Grattiis Sigge i efterskott!!

Många kramar från Nea och Jamie

2009-05-15 @ 19:49:19
URL: http://www.bebis.panatet.se
Postat av: vickan

hej...japp affären är snart klar...fick den för 470 så det va ju bra...fick så dåligt för våran :( inge bra tider att sälja och köpa nu...har ni bestämt dagis till sigge?? jag ska ringa nåt i sidsjön..blå draken tro jag det hette...föräldrakopprativ tro jag det är...vi ska flytta in 1:a juli...så får ta en lekdag framöver :) på söndag fyller josef 1 år..tiden går så fort!!! kram

2009-06-02 @ 13:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0